TPSA CIR i 80 % strat

Autor: Alien (pc-service_at_kg.net.pl)
Data: Thu 27 Mar 2003 - 16:31:45 MET

Jestem szcześliwym :P uzytkownikiem POLPAK -T, ktory od 3 tygodni przez 2/3
doby wykazuje 50-80%. Madra Pani w TPSA powiedziła ze musze wykupić CIR zeby
to zaczlo dzialac tak jak 3 tygodnie predzej. O ile wiem CIR to tylko "sci
ema" i nic nie poprawia. Czy sie myle ? Czy jest jakiś sposob aby wymoc na
TPSA poprawe jakosci czy po prostu mam juz szukac innego providera ? Mam 2
lacza po 2Mbity i probelm z otworzeniem poczty czy otwaciem jakiej strony

Dziekuje za odpowiedz
Michal