Re: Najnowsze praktyki domenowe nask

Autor: crazy bejbi (bejbi_at_trustnet.usunto.pl)
Data: Sat 22 Mar 2003 - 19:55:06 MET

Użytkownik artur@_il.pw.edu.pl napisał:
> Dzisiaj dowiedzialem sie, ze nask moze mi zabrac domene jak tylko ma n to
> ochote.

to bardzi ciekawe co piszecie - bo jakieś dwa tygodnie temu akurat o tą
domenę (czestochowa.pl) zapytałem w NASK-u - czy jest domeną regionalną
? - bo nie ma jej w wykazie domen regionalnych, a NASK-owy whois
pokazuje, że domena jest własnością NASK

zapytałem, czy można zatem rejestrować pod nią subdomeny, bo o to pytali
mnie Klienci (jestem z Częstochowy)

czyżby nagle po moim zapytaniu NASK sobie o domenie "przypomniał" i stąd
burza ?

acha... oczywiscie nie otrzymałem żadnej odpowiedzi ....

Wojtek