Re: Internet DSL

Autor: Sebastian Bialy (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 20 Mar 2003 - 17:26:28 MET

savac wrote:

> Czy ktos z obrebu Katowic posiadajacy ta usluge TPSA spotkal sie z dziwnym
> zachowaniem lacza, a mianowicie z chwilowym zanikaniem internetu (okolo 1-3
> min, z czestotliwoscia raz na pol godziny)

DSL 512, Sosnowiec.

Ogladajac statystyki mrtg widze czasami pionowa kreske ~0
download/upload po czym wraca do normy. Raz udalo mi sie trafic w ta
chwile - wtedy dziala tylko ping. Pozostale uslugi sa wylaczane.
Poniewaz mrtg usrednia mi co 5 minut, wiec zazwyczaj nie jestem w stanie
  tak latwo zalogowac, ale z obserwacji wynika, ze nie dzieje sie to
czesciej niz 1 dziennie. Zazwyczaj przerwa trwa 1-2 minuty i wraca do
normy. Widac to na ladowaniu stron - po prostu w pewnym momencie nic nie
da sie otworzyc i userzy mowia, ze lacze padlo. Rozlacza tez na chwile GG.

Sesja ftp i ssh nie zostaje zerwana, po prostu na chwile zamiera.

Wypadki sporadyczne ale nie wiem, co jest ich przyczyna.

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl