Re: Najnowsze praktyki domenowe nask

Autor: Maciej Bebenek (maciej_at_USUN.TO.komorka.org)
Data: Thu 20 Mar 2003 - 07:37:26 MET

artur@_il.pw.edu.pl wrote:

Co sie stalo z Twoimi adresami mailowymi??? Musisz z biednej EDUkacji pisac?
:-)

> Sprawa jest o zmaine warunkow umowy w jej trakci - wprowadzenie
> oplat rocznych za domeny, ktore byly rejestrowane za jednorazowa
> oplata - przed czerwcem 1998.

No to troche archiwaliow
http://www.man.lodz.pl/LISTY/POLIP/sep98/0533.html
http://www.man.lodz.pl/LISTY/POLIP/sep98/0298.html

> A z przeniesieniem domen - nask zabral mi w 98 domene www.zamosc.pl
> nie pytajac sie o nic, nawet sie nie zajakneli o zwrot pieniedzy,
> wiec nie wiem jak moge przewidziec co wlasnie chca ukrasc, zeby
> wczesniej skierowac sprawe do sadu (w obecnym przypadku wiem :-P)

uhu... szczegoly tu
http://www.man.lodz.pl/LISTY/POLIP/aug98/0192.html

Widze, ze hobby kolekcjonerskie masz nadal :-)

M.