Re: SDi - czy juz skonczyli??

Autor: Lepton (lepton_at_poczta.neostrada.pl)
Data: Tue 18 Mar 2003 - 14:49:26 MET

Użytkownik "PriSM" <prism_at_ds14.agh.edu.pl_NOSPAM> napisał w wiadomości

> skad takie informacje? mozna jakis link?

Na WWW chyba jeszcze nie ma o tym informacji, ja sie dowiedziałem od
osoby pracującej w TPSA ktora bardzo dobrze zna dyrektora d/s wdrażania
nowych technologii czy jakoś tak, ale czy ta informacja jest na 100%
pewna to nie gwarantuje, dlatego powiedziałem ze prawdopodobnie,
pozostaje nam czekac... w przyszłości sie wszystko wyjaśni.

Pozdrawiam,
Lepton