Re: ATM 155Mbits w TPSA

Autor: Marcin Mucha (marcin_at_sieciuch.com)
Data: Tue 11 Mar 2003 - 15:00:52 MET

Ponownie witam!
Bardzo się cieszę, że szanowny Pan Marek Moskal dołączył się do rozmowy.
Chciałem tylko nadmienić że informacje które podałem nie miały na celu
wprawić nikogo w zakłopotanie czy też doprowadzić do sytuacji w której
będziemy się spierać kto lepiej opisze funkcje warstw modelu warstwowo
przestrzennego ATM.

Co do mojej wypowiedzi tyczącej się określenia- wyboru odpowiedniej warstwy
adaptacyjnej w odniesieniu do aplikacji i typu ruchu, chciałem jedynie
wskazać na ten element, który dla osoby - źródła tego pytania powinien być
istotny.
    Wydaje mi się to całkiem oczywiste, że wybór technologii zależny jest od
określenia wymogów oprogramowania jakie ma działać w oparciu o dany serwis
WAN-oski. Według wielu źródeł (np. Cisco) jest to jeden z istotniejszych
czynników, który bierze się pod uwagę podczas wyboru technologii. Właśnie
dlatego zwróciłem uwagę na ten element, bez rozwijania jego istoty - która
jest w tym miejscu nie potrzebna. I jestem pewien że taka odpowiedz powinna
satysfakcjonować pytającego.

Pozdrawiam

Marcin Mucha
e-mail: marcin_at_sieciuch.com