Re: Czy hit.gemius.pl jest problemem polskiego internetu?

Autor: Jarek Zgoda (jzgoda_at_usun.gazeta.pl)
Data: Fri 07 Mar 2003 - 08:32:11 MET

Szymon Sokół <szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl> pisze:

> To argument przeciw PDF czy przeciw *BSD? :->

Chyba przeciwko opinii, że PDF nie jest "rozwiązaniem zamkniętym". Wg
mnie jest, ale do tej pory nie wynaleziono lepszego.
Może by adwokaci F&OSS zajeli się wymyślaniem odpowiedniego formatu,
który równie dobrze by się oglądało, jak i drukowało, niezależnie od
placformy? A moze nie mają na takie duperele czasu?

--
Jarek Zgoda
http://www.zgoda.biz/                        JID:zgoda_at_jabber.atman.pl