Re: Z NEO+ na Internet DSL, czego sie spodziewac?

Autor: Marek Cybulski (mcybulski_at_CIACHNIJ_TO.nimrodel.internetdsl.pl)
Data: Sun 02 Mar 2003 - 20:57:33 MET

Grzegorz Janoszka wrote:

> Przytnij http też, to będzie padać raz na tydzień.

tak ale ja mam squida i zal mi bylo IMS_HIT na przyklad zeby bylo
przycinane zamiast leciec full speed . squida nie spatchowalem wiec moje
filterki nie wiedza skad pochodza pakiety czy z netu czy z cache'u.

poza tym do jasnej... ehh no tak chyba wzialem ten zart na temat
przycinania http doslownie. :)