Re: Z NEO+ na Internet DSL, czego sie spodziewac?

Autor: Marcin Bójko (bojko_at_gazeta.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 08:31:28 MET

> Proponuje odczekac jeszcze jakis czas bo w tej chwil trwa wymiana
> routerow. Zaczynaja od NEO+ a nastepny w kolejnosci jest IDSL.
> Wtedy bedzie mozna powiedziec jak to dziala.
Internet DSL dziala na tych samych routerach dostepowych. Infrastruktura
jest dokladnie ta sama. Róznica polega jedynie na tym, ze masz jako abonent
modem Speedstream Siemensa, a nie Cellpipe Lucenta, faktury wystawia ci pion
klientów biznesowych a nie pion multimediów i masz inny numer infolinii (bo
call center ten sam). W centrali jest jeden DSLAM i dalej od niego idzie juz
jednym kabelkiem do routera.

Reasumujac róznica miedzy Neostrada+ a InternetDSL jest jedynie
organizacyjna.

Mam InternetDSL w Warszawie i jestem bardzo zadowolony. Przez ostatni
miesiac dwa czy trzy pady w niezauwazalnych godzinach i jeden kilkugodzinny
w ciagu dnia. Mam nawet niby lacze zapasowe, ale z lenistwa nie chcialo mi
sie go konfigurowac.

Jesli chodzi o organizacje to pozal sie Boze. Dosc powiedziec, ze zamówienie
zlozylem 2 grudnia, a lacza doczekalem sie po 20 tepsodniach, czyli 24
stycznia... Zgubili raz papiery, wystawili na inny adres, ktos kto sie tym
zajmuje poszedl na urlop i panie nic nie wiedzialy... Slowem Tepsa. Ale
zalozyli i fakture przyslali dopiero po miesiacu :-)