dns.tpsa.pl

Autor: Mrooveq (mrooveq_at_mrooveq.eu.org)
Data: Sun 23 Feb 2003 - 20:36:00 MET

Witam

Czy ktos z Was zaobserwowal moze problemy z lacznoscia z dns.tpsa.pl z sieci
innych niz tpnet? Problemy w dodatku mam w obie strony, tzn moje NSy stoja
w KRAKPOLIP i jesli z tpnetu zapytuje sie dns.tpsa.pl to tez nie dostaje
odpowiedzi, ale pytanie niektorych innych serwerow (ktore raczej nie maja
odpowiedzi w cache'u) daje wlasciwe rezultaty.
Na p.i.p nic o tym nie ma, dlatego zastanawiam sie czy to moja lokalna
usterka, czy cos wiecej.

Z gory dzieki za odpowiedz,
pozdrawiam

--