Re: Neostrada w Polsce

Autor: ix1 (ix1_at_wp.pl)
Data: Sat 22 Feb 2003 - 11:50:04 MET

> Witam
> Wg. tego co pisało na pl.komunikaty to taka operacja w moim województwie
> była przeprowadzana jakies 3 tygodnie temu. Kolega ma neo+, chodzi to
trochę
> lepiej ale i tak zdażają się przerwy, pozatym z logowaniem to sie chyba
> jeszcze nie uporali.

To prawda jest lepiej(choć nieda się już osiągnąć max transferu 60 tylko
56-7 (to nie wiele ale zawsze coś ) , narazie bez awari (56h) ale cóż jak
tylko skończy się umowa przesiadam się na asterka Świat lub cokolwiek
innego byle nie neostrada , odliczam dni do końca mojej umowy 180 + 6 dni
i będe wolny