Re: UE a 'internet na wsi'

Autor: [cookie] (ciastko-po-angielsku_at_ziemniaki-po-poznansku.net)
Data: Wed 19 Feb 2003 - 19:41:55 MET

"Jur" <modzia0_at_op.pl> wrote:

>Ha ha, internet jednostronny z satelity
>Juz widze jak to bedzie super dzialac ;))

cóz... dziennikarze mogli sporo poprzekrecac.
a poza tym, gdzie jest napisane 'jednostronny'?
ja wiem, ze mozna sobie prywatnie takie lacze
zalatwic do downstreamu z satelity, ale to nie
jest przeciez jedyna technologia w której uzywa
sie polaczen satelitarnych, innymi slowy, slowo
"satelita" nie powinno sie kojarzyc tylko i wylacznie
z popularnymi swego czasu pakietami zapewniajacymi
glównie "downstream". Na tym swiat sie nie konczy :)

a co do dzialania, to chyba jakos to dziala
na hiszpanskiej prowincji, skoro chca to samo wdrozyc
i u nas...

--
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showuser&userid=241737