NASK - nowy wymysl...

Autor: Grzegorz (gk_at_expro.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 15:24:09 MET

Witam!

   Wlasnie omalo nie zlecialem ze smiechu ze stolka. Pomyslowosc NASKu nie
zna granic.
Znow cos zmienili formularzu do rejestracji domen i przy adresie dysponenta
formularz permanentnie upiera sie przy wpisaniu ulicy. No dobrze ale takowej
w adresie nie ma bo caly adres to Gajowice 177 (nazwa wymyslona wlasnie aby
prawdziwych danych nie ujawniac). No i co? No i zadzwonilem do Nasku z
pytaniem co mam w ta ulice wpisac. Oczywiscie Pani w Nasku musiala sie kogos
spytac, a potem powiedziala zeby w nazwie ulicy wpisac nazwe miejscowosci i
wyslac wraz z wnioskiem oswiadczenie ze w adresie nie ma ulicy!!!!

Ja sie pytam pogielo kogos zupelnie czy moze sie w glowe tylko uderzyl? Moze
niedlugo beda wymagali oswiadczenia ze nie jestem wielbladem....

Pozdrawiam
Grzegorz