Re: Klopot, NASK, faktura

Autor: Adam Szendzielorz (adam_at_NOSPAMkonta.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 13:26:16 MET

Witam,

To ja znowu jestem z nich calkiem zadowolony - zapomnialem oplacic
dwoch domen, zadzwonili z prosba o wyjasnienia. Zapomnialem o
ich telefonie - zablokowali domeny ;-) Po oplacie i faksie swistka
screen-shota wyciagow z ebanku na drugi dzien bez dodatkowych
telefonow domeny dzialaly spowrotem...
pozdr.

ps. na siebie mam jakies 30 domen, na klientow jakies 800,
nie pamietam zeby ktos od ~2-3 lat sie na NASK skarzyl :)

--
Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl, 609 234 006