Re: Moderator polipa...

Autor: Wojciech Skrzypinski (usun.skrzyp_at_hot.pl)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 21:38:28 MET

tomek_at_waw.pdi.net wrote in news:b2c22d$327$1_at_atlantis.news.tpi.pl:

> Czy moderator polipa w przypadku odrzucenia offtopicznego posta
> informuje autora o odrzuceniu czy tez post ginie w nicosci bez sladu?
> :-)

Kiedys wysylalem dlugi post na inna grupe i jakims cudem (z koniecznosci
uzywalem wtedy czytnika Mac'owego) przyczepil sie pl.internet.polip :-)
P.K. odpisal wowczas, ze nie pusci.

Ale to raczej nie regula, sam moderuje subskrybcje uzytkownikow w jednej
liscie mailowej i nie chce mi sie odpisywac czemu kogos nie dodalem.
Moge za to odrzucic usera i wtedy dostaje on powiadomienie ...robie to
jednak rzadko, wiec uzytkownicy leza sobie w wiecznej poczekalni. Byc
moze programy do moderacji NG dzialaja podobnie.

W.

--
Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.