modem i NMT

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_icm.edu.pl)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 01:30:05 MET

Widzialem niedawno swiezo zaintalowany telefon NMT na wsi i nie spodziewalem
sie, ze ja tez z takim skoncze. Pani z TP SA, ktora go przyniosla nie dawala
nadziei ja polaczenia modemowe, chociaz moze sie moglo udac, bo maszt z
nadajnikami blisko. Niestety nie udaje sie nawiazac polaczenia nawet na chwile,
modem mowi BUSY albo NO CARRIER. Jeszcze nie probowalem magicznego *08# (czy to
trzeba przed kazdym polaczeniem?). Modem tez mam marny, bo taki ledwo
dzialajacy cwiercmodem z notebooka. Przez normalne lacza jednak dzialal w miare
dobrze.

Pewnie mnostwo ludzi ma takie problemy, bo, jak widac, TP SA rozdaje NMT nie
tylko na wsi, ale tez wszedzie gdzie nie ma polozonego jeszcze kabla.

R.

--
Avec mes souvenirs/J'ai allumé le feu
Mes chagrins, mes plaisirs/Je n'ai plus besoin d'eux!