Re: wykrakalem?

Autor: Dariusz Jaworski (darek_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 12:46:31 MET

Maciej Bebenek <maciej_at_usun.to.komorka.org> wrote:
> Na tzw. zdrowy rozum na pewno tak. Ale z drugiej strony wskaz mi polski sad,
> ktory tak naprawde wie, co to jest Internet

Myślę, że mimo wszystko mają od tego biegłych fachowców. Trudno,
żeby sąd czy sędzia znał się na wszystkim. To naturalne, że
czasami rozstrzyga się w kwestiach w których trzeba się
poradzić specjalistów. Moim zdaniem nie można tak uogólniać
i podważać wiedzy sądu. Sędzia nie musi być omnibusem :)

--
FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
A tak poza tym to dziś jest mój 10206 dzień życia, sprawność