Re: MPLS w Polsce

Autor: Mariusz Krukowski (hate-spam_at_it.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 11:03:16 MET

robert wrote:
> Dzieki,
>
> to wiem, ale ja potrzebuje tego aby miedzy sieciami operatorskimi to sobie
> lazilo.

Zaraz, zaraz. Ale przecież stwierdzenie iż u operatora działa MPLS wcale
nie implikuje, że oferuje on również Międzyoperatorski MPLS. Warto to
najpierw sprawdzić.
Poza tym, nawet jak na MPLS, jest to dość świeża funkcja. Ciekawe jaka
jest jej stabilność. Wiem, wiem, na Cisco weszła już do zwykłej linii
12.2. Z drugiej strony, pierwszy raz pojawiła się dopiero w 12.1(5)T