Re: Internet z gniazdka

Autor: Sierp (NOspamsierp_at_sierp.netwytnijcalosc)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 12:22:06 MET

Użytkownik "BinBasz" <kadawer_at_interia.BezTego.pl> napisał w wiadomości
> Wbrew pozorom wiedzą, co robią. Nowo budujący "deweloperzy" mogą się
> skusić na uatrakcyjnienie oferty netem, a w starych blokach sprzedaliby
> z 1 czy 2 sztuki - reszta szłaby już dalej sieciami "sąsiedzkimi"...

o ile mi wiadomo to ten PLC (ze juz jest itp) to wymysl
stoen info i nie ma wiele wspolnego z samym stoenem, na
razie ta technologia AFAIK nie wchodzi pod strzechy

> Po prostu z lekcji p/t "SDI" wyciągnęli odpowiednie nauki :-(

tepsa nie nadazala z realizacja zamowien SDI ktore dostawala,
wiesz co by sie dzialo gdyby kazdy kto ma wspoldzielone SDI
mialby zamowic wlasne? horror to malo powiedziane ;-)

Sierp