Re: Co lepsze?

Autor: robert (robert_at_nospam.pl)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 22:06:41 MET

Hej,

ciezko doradzic. Ja ze wzgledu na odleglosc i koszt dzierzawienia mam 2 mbps
z CIR 1 mbps z Polpaku. Chodzi jak zloto. Byly problemy z zestawieniem
(dluuuuugo to trwalo) ale jak jest to juz dziala. Byla przez ten czas tylko
jedna krotka awaria - usunieta w miare szybko.
Lacze chodzi niezle. Z www.cisco.com ciagnie pliki okolo 220kbps/240kbps.
Zestawilem na tym tunel VPN z siecia w Anglii (operator Concerto) i chodzi
naprawde niezle.
Pingi na tunelu sa okolo 100ms co oznacza niezly wynik. Na poprzednim laczu
rzadko kiedy schodzilo ponizej 150 ms a bywalo i 600 ms.

Wlasnie zamowilem drugi taki sam i mam nadzieje, ze za moment (3 miesiace
;-) bedzie.

Pzdr - Robert