Re: (UK) I-cafe winna piractwa swych klientów.

Autor: tm (easp_at_poczta.fm)
Data: Thu 06 Feb 2003 - 16:30:21 MET

"Ryszard Rączkowski" <warschau_at_post.pl> wrote in message
> Podaję za www.gazeta.pl/
>
> Londyński sąd uznał kawiarenkę internetową EasyInternet Cafe winną
> naruszenia praw autorskich. Pozwalała ona bowiem użytkownikom na ściąganie
> z internetu plików muzycznych, a następnie nagrywanie ich na CD.

O, w Stanach, gdzie moge sobie zazyczyc miliona dolarow, gdy sie poparze
ciastkiem z McDonald's, czy gdzie moge wymusic dolaczanie softu
produkowanego przez moja firme, do programu innej firmy, to bym to jeszcze
zrozumial. Widze, ze do grona udziwnionych krajow pod wzgledem dzialania
wymiaru sprawiedliwosci, dolaczylo Zjednoczone Krolestwo. Kto nastepny ? :)

tom