Re: Internet z gniazdka

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_icm.edu.pl)
Data: Wed 05 Feb 2003 - 08:19:34 MET

Lukasz Komsta <luke_at_ariadna.pl> wrote:
LK> Polecam http://www.eter.ariadna.pl/zagrozenia/jak_dziala_plc.htm
LK> Obecność sygnału w sieci energetycznej daje możliwość zaawansowanego
LK> sniffingu wszelakich przesyłanych treści. NIGDY nie zamówiłbym łącza, do
LK> którego może się wpiąć każdy w obrębie jednej stacji transformatorowej i
LK> podsłuchiwać.

To akurat mało ważne, można szyfrować samemu. Bardziej mnie martwi zakłócanie
odbioru radiowego. I tak niektóre stacje czasem mocno szumią, a PLC zaszumi
jeszcze bardziej. Nic tylko zdać egzamin na licencję amatorską i przeszkadzać
plcowcom swoim nadajnikiem... (ciekawe jak bardzo taki pobliski nadajnik
przeszkadza).

R.

--
Avec mes souvenirs/J'ai allumé le feu
Mes chagrins, mes plaisirs/Je n'ai plus besoin d'eux!