Re: Internet z gniazdka

Autor: Sergiusz Pawlowicz (ser_at_metalab.unc.TRZYedu)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 22:15:50 MET

--->[Quoting Lukasz Komsta <luke_at_ariadna.pl>:]

> Obecność sygnału w sieci energetycznej daje możliwość
> zaawansowanego sniffingu wszelakich przesyłanych treści.
> NIGDY nie zamówiłbym łącza, do którego może się wpiąć każdy
> w obrębie jednej stacji transformatorowej i podsłuchiwać.

Nie przesadzajmy - od czego SSL albo IPSec, o prostym tunelu w
ssh nie wspominam. Ja moge nawet przechodzic przez paszczę
lwa, by mieć tani i szybki internet.

cheers - Sergiusz

--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info