Re: DMCA w Polsce?

Autor: Piotr KUCHARSKI (chopin_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 16:23:06 MET

Jaroslaw Zielinski <jz_at_winter.pl> wrote:
> Czyli?

Ja kiedyś coś podobnego otrzymałem; no, w sumie to trochę inne ;)

    Sirs,

    I received the following E-mail,
    announcing the availability of "warez" (bootleg copies of copyrighted
    software) stored on your FTP-server.

    Please investigate this unauthorized usage of your bandwidth to run
    FTP-servers.

    Some of the IP-addresses in the E-mail resolve to the following hostnames:

    [...]
    [... ze 20 URL-i z różnymi piratami (swoją drogą głupie, po co innym
         ludziom rozsyłać dodatkowe adresy :> ... ]

Faktycznie, coś tam na anonymous ftp sobie trzymali, skasowałem,
zablokowałem. :-)

p.

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal
http://nerdquiz.sgh.waw.pl/  -- polska wersja quizu dla nerdów ;)