Re: DMCA w Polsce?

Autor: Piotr KUCHARSKI (chopin_at_sgh.waw.pl)
Data: Sat 01 Feb 2003 - 09:15:06 MET

Marcin Gorycki <marcin_at_nospam.marsa10.neostrada.pl> wrote:
> A nie jestem pewien czy w POLSKIM prawie istenieje odpowiedzialnosc ISPa
> za przesylane w jego sieci dane. Bo jesli istnieje to TPSA mialaby spore
> klopoty :-)

Za przesyłane dane pewnie nie ma, ale za to, co użytkownicy robią,
to być powinna, jeśli nie ma. Post factum, oczywiście, i w formie
karania użytkownika, nie ISP-a. Inna sprawa, że można to samemu
sobie załatwić przez odpowiednie AUP.

p.

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal
http://nerdquiz.sgh.waw.pl/  -- polska wersja quizu dla nerdów ;)