Dostęp na trenie Będzina

Autor: Robson (rob_kl_at_inetia.pl)
Data: Sat 01 Feb 2003 - 09:13:52 MET

Pozdrawiam wszystkich
mam pytanie o możliwość zamontowania stałego łącza na terenie Będzina
Małobądz osiedle domków wolnostojących w grę wchodzi opłata miesięczna do
80-100 złotych może ktoś oferuje taki dostęp?ewentualnie czy byłby ktoś z
okolic Nałkowskiej i Żeromskiego chętny do pośredniczenia w kosztach zakupu
i eksploatacji BDI lub NEO + z tym ,że moim operatorem jest Netia ,nie wiem
jak jest z Neostradą ,o ile mi wiadomo SDI np. jest tylko dla abonentów
Tepsy
Blisko jest też zaklad energetyczny może są podejmowane jakieś próby
internetu z "gniazdka"?
Robert Klebach