Odp: stałydostęp do internetu

Autor: Peefe (mwarzec_at_gazeta.pl)
Data: Mon 27 Jan 2003 - 01:30:59 MET

Użytkownik krzysiek <barik_5_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b11hq6$o3u$1_at_news.tpi.pl...
> Proszę o poradę.Jestem od miesiąca "szczęśliwym" posiadaczem stałego łącza
> do internetu-łącze kablowe.Niestety prędkość jest fatalna.Usługodawca
> obiecuje poprawę.Równocześnie inna firma oferuje dostęp do internetu drogą
> radiową.Czy warto tym tematem się zainteresować czy lepiej cierpliwie
czekać
> na poprawę tego pierwszego?

Sprawdz gdzie masz taka fatalna lacznosc. Kable szwankuje ?
Bardziej prawdopodobne, ze lacze uslugodawcy jest totalnie zapchane przez
zbyt duza liczbe userow. W takim wypadku lacze radiowe nic ci nie pomoze.
Wez sobie np tracert wp.pl i zobacz gdzie zaczynaja sie opoznienia.
Jezeli lacze kablowe, reklamuj reklamuj reklamuj. Przepustowac do serwera
dostepowego powinna byc przeciez normalna sprawa.

--
Peefe
. oświeciło go i w głos zakrzyknął:   Zgiń, przepadnij!