Re: Neostrada i wymiana routerow

Autor: Marek Gutkowski (hobbit_at_britnej.spirs.jest.piekna.pl)
Data: Sun 26 Jan 2003 - 21:00:55 MET

W artykule <86el70oowh.fsf_at_lagoon.freebsd.lublin.pl> Przemyslaw Frasunek
napisał(a):

> Mam Neostrade w Wawie i ostatnio dziala rewelacyjnie. Od dwoch tygodni
> nie bylo zadnej awarii, co wczesniej bylo praktycznie niespotykane.

U mnie to samo. Dokładnie dwa tygodnie. Myślałem, że będzie gorzej -
szacowałem, że minie jeszcze parę miesięcy, zanim oni dojdą z tym do
ładu. A tu - proszę - obietnice pań z infolinii zaczynają się sprawdzać.
Żeby było śmieszniej, parę dni temu zadzwonił do mnie koleś z TPSA i
zapytał, czy działa :> Dziwne, że nie może tego sprawdzić sam, chociażby
pingując mojego CellPipe'a.

--
"Po co mam czytać dokumentację, skoro patrząc w źródła widzę, że bez
przepisania/dopisania połowy kodu pewnych rzeczy nie przeskoczę" -