Neostrada i wymiana routerow

Autor: Jacek Serwatynski (tutus_at_trynet.eu.org)
Data: Sat 25 Jan 2003 - 22:56:30 MET

Witam
Ostatnio bylo glosno o tym ze TPSA miala wymieniac routery LUCENTA, gdyz to
podobno bylo przyczyna ciaglych padow neo+. U mnie w woj. Slaskim
 wg. tego co pisalo na pl.internet.komunikaty jakas duza naprawa miala byc
w dniach 19-20 stycznia. Posiadam sdi i od jakiegos czasu mialem
bardzo duze lagi, zaczelo sie to dziac jak TPSA wprowadzila w naszym miescie
do sprzedazy neo+. Wszystko sie naprawilo 24 stycznia, pingi
na poziomie 30 ms, 0 packet loss.Zmienily sie rowniez numery ip mojej cenrali i
routerow w miescie . Kumpel ktory ma neo+ mowi ze teraz chodzi mu to dobrze,
nie zrywa polaczenia, nie wiesza sie modem. Mysle ze wkoncu TPSA zaczyna
powoli ogarniac caly ten problem z neo+. Pozostaje zyczyc tylko uzytkownikom
neo+ cierpliwosci :))

--
Jacek Serwatynski <tutus_at_trynet.eu.org> | PGP_key: www.trynet.eu.org/pub.key
------ PGP_finger: 5E30 D9C4 976C E9B1 9920  B155 962A 737B 1EFA 5987 ------