Re: Awaria w Polpak-T - nieistniejąca :P

Autor: Wojciech Wielogorski (rdt_at_elend.pl)
Data: Sat 25 Jan 2003 - 09:46:47 MET

"Przemysław 'Repcio' Gubernat" <Przemyslaw_at_Gambit.Gubernat.NET> wrote in
message news:slrn.pl.b339u8.a0p.Przemyslaw_at_Gambit.Gubernat.NET...
> Ot w dniu 24.01.2003 ok godz. 21 wystąpiła awaria rotuerze brzegowego
> (wro-ar2) sieci Polpak-T. No coż zdaża się... że AFAIK ponad 80% klientów
> we Wrocławiu (i okolicach) nie ma dostępu do sieci. Mając (na szczęście
PVC
> do znajomego ISP które ma łącze nie tylko od TP S.A.) zalogowałem się na
> rotuer i co widzę Serial0.1 is down protocol - down kilka pozostałych PVC
> (rozsianych po Polsce) są up/up.
> Dzwonię na 0-800 (ponad 15 minut po wystąpieniu "awarii")
> Ja: Czy jest jakaś awaria routera we Wrocławiu
> Polpak: Nie nie ma...
> LOL.. zaczynam zgłaszać po kolei łącza ...
ja dzwonie i mowie, ze chcialbym po raz trzeci w tym tygodniu zglosic awarie
_panstwa_ routera wirtualnego w kielcach - brak transmisji w warstwie IP do
Internetu. a na to obruszony operator z infolinii CST: "prosze pana, my sie
zajmujemy tylko siecia frame relay!" przekonanie go, ze w moim przypadku
jedno ma cos wspolnego z drugim zajelo kilka minut ;-)

pzdr