Re: Neostrada+ - Kraków

Autor: Tomasz Nidecki (Nidas) (nidas_at_earth.pl)
Data: Sun 19 Jan 2003 - 21:30:19 MET

Użytkownik "MichałŚliwka" <michal.sliwka_usun_to_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Maciej Machacz" <xenes_at_interia.pl> napisał w
> wiadomości news:b0c49h$amq$1_at_news.onet.pl...
> wiadomości
>
> ..
> chodzi o
>
> A czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć na czym może polegać 'awaria'
> routera? Zabrakło benzyny? Nienasmarowane tryba? Zardzewiałe
> zawiasy? Nie mogę sobie wyobrazić powodu _regularnych_ awarii.

Hehe, raczej chodzi tu o przerozne zwisy routerow sprzetowych pewnej firmy z
ktorych korzysta TPSA (teraz przeklinaja dzien w ktorym je kupili). Poza tym
dochodza rozne bledy w konfiguracji (w tym BGP) i z routerow nagle znikaja
regulki uniemozliwiajac przeplyw danych. Do tego wszystkiego dochodza
klopoty ze zgraniem sie wielu ekip POLPAK-a z roznych miast (absurdem jest
fakt ze instalowany np. w Krakowie iDSL czy NEO+ zarzadzany jest
bezposrednio z Warszawy gdzie siedza ludzie ktorzy nie maja pojecia co sie
dzieje te kilkasek kilometrow od nich).
Jednym slowem TPSA to jeden wielki balagan i nikt nic na to nie poradzi.
Pozostaje jedynie cierpliwe oczekiwanie na wewnetrzne reformy u naszego
monopolisty.

--
Tomasz Nidecki (Nidas)
http://www.earth.pl