Re: Długie nazwy domen?

Autor: wer (wer_at_wer.pl)
Data: Sat 18 Jan 2003 - 18:01:05 MET

Samotnik wrote:

> Ale tam chodzi o coś zupełnie innego, o poddomeny, które nie funkcjonują
> (to.ja.super.gosc.z.wroclawia.a.nie.z.wachocka.glupi.ego.pl itd). Natomiast
> to-ja-super-gosc-z-wroclawia-a-nie-z-wachocka-glupi-ego.pl już pod ich problemy nie
> podpada. ;)

Tak, ale to tez jest rodzaj smiecenia. W dodatku dlugie nazwy domen nic
nie wnosza. W zasadzie nikt nie wpisze takiej dlugiej glupoty. Od tego
jest znacznik keywords, zeby dac opis strony i zostac odpowiednio
zindeksowanym. Najpopularnieszja ksiegarnia internetowa jest
www.amazon.com, a nie
www.the-best-place-to-buying-best-books-in-the-internet.com. Jesli ktos
ma wrocic na strone, to wroci na te, ktora ma krotka nazwe, a nie taka,
ktora jest opisowa. Chyba, ze komus zalezy na jednorazowych wizytach.

wer