Re: Co drgnelo w sprawie p2p? (OT?)

Autor: Jacek Popławski (jp_at_no.more.hosts)
Data: Thu 16 Jan 2003 - 19:35:36 MET

my newsreader told me that Waldemar Godel wrote:
> - wystepowanie problemu jest zalezne od ogolnego ruchu na polce,
> apogeum nastepuje w godzinach 14-16, z rana jest dosyc spokojnie

Zgadza się. W nocy mogę zapuścić 1000 połączeń w mldonkeyu i chodzi kilka
godzin. W dzień zdycha po ok. minucie.
A jak jest z zależnością tego zjawiska od półki? Podobno nie występuje to na
każdym SDI.

> - tuz przed zerwaniem transmisji na laczu nastepuje siekanie pakietow. nawet
> prostego glupiego pinga.

Zgadza się. Czy możliwe aby błąd był w terminalach a nie w routerze po stronie
TPSA?

> TPSA bombardowana reklamacjami przysyla za kazdym razem smutnych panow w
> niebieskich
> ancugach, ktorzy odpinaja sdi, przypinaja swoj telefonik, dzwonia na
> centrali, potem pan ziutek
> z centrali mierzy linie, panowie niczego nie stwierdzaja i sobie ida.
> Ostatnio sprawdzali, czy sa homologowane telefony zapiete do sdi....

Ja nie wzywałem nigdy TPSA, ale z tego co jakiś czas temu ktoś pisał na (chyba)
alt.pl.edonkey2000 - administratorzy TPSA nie są świadomi problemu i można by
go im jakoś przekazać. Mam nadzieję, że ktoś z ludzi z Telekomunikacją
związanych czyta polip... Bo alternatywą jest chyba tylko list/artykuł w
jakiejś bardzo kolorowej gazetce "okołokomputerowej".

--
Free Software - find interesting programs and change them
NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies