Re: Niekompetencja firmy www.bum.pl /Wroclaw

Autor: Huginn (jurek_at_qw.pl)
Data: Thu 09 Jan 2003 - 18:10:27 MET

Netie

> Spoko - fachowcy zostali a prezes (i zarzad) jest juz inny..
Oj nie wiem - 3/4 poszlo won!!!
sam pracowalem w tej firmie jeszcze przed decyzjami "wspanialej" kadry
kierowniczej - nie mam zalu ze mnie zwolnili, a nawet sie ciesze, tak samo
jak moi pozostali koledzy.
Wielu przeszlo do innych firm jak Futuro, NASK, TPSA, ... lub pozakladali
wlasne firmy - i co sa najlepszymi specjalistami w tych firmach!!!
Patrze sie i widze nadal te same nazwiska (przynajmniej polowe):
http://www.tdcinternet.pl/kadra.html
czy to przypadek?
A, poza tym - czy to normalne, ze klienci sami odchodza od uslug TDC? Ilu
strcili klientow sam nie wiem, ale w Kujawsko-Pomorskim, Warminsko-Mazurskim
i Podlaskim stracili ponad 100!!!
Sam wejdz na strone http://www.tdcinternet.pl i zobacz jak ona wyglada -
kibel, a ile sie otwiera - straszne!!!
pingi:
Badanie www.tdcinternet.pl [212.106.3.253] z użyciem 32 bajtów danych:

Odpowiedź z 212.106.3.253: bajtów=32 czas=210ms TTL=243
Odpowiedź z 212.106.3.253: bajtów=32 czas=211ms TTL=243
Odpowiedź z 212.106.3.253: bajtów=32 czas=244ms TTL=243
Upłynął limit czasu żądania.

Statystyka badania ping dla 212.106.3.253:
    Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 3, Utracone = 1 (25% straty),
Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
    Minimum = 210 ms, Maksimum = 244 ms, Czas średni = 221 ms
i tak caly czas - czy to norma?
To jest firma ogolnopolska i z super zapleczem?
CIEKAWE

pozdr
Huginn