Re: Niekompetencja firmy www.bum.pl /Wroclaw

Autor: Huginn (jurek_at_qw.pl)
Data: Wed 08 Jan 2003 - 07:38:27 MET

> dziwi juz natomiast w przypadku TDC Internet pobierajacej
> tez 22% za dostep do internetu, tlumaczac klientom, ze "to usluga
> kompleksowa" - chyba rozumieja przez to, ze daja konto pocztowe na
polboxie.

Ta firma pozbyla sie fachowcow ztrudniajac ludzi bez wiedzy i takie sa
efekty. Jak dyrektorem zostaje czlowiek, ktory rozkladal na lopatki Netie
czy tez Optimusa(oddzial internetowy) to czego mozna sie spodziewac.
A tak na marginesie to US powinien sie do tego przyczepic (22% VAT'u) na
dostep do sieci internet bo oczywistym faktem jest 7% VAT na ta usluge!!!

Dalej, kazda firma ISP probuje na poczatku podlaczyc tam gdzie jest wiecej
klientow w budynku oraz firmy. Jesli maja np. 20 klientow w jednym bloku, a
w nastepnym jest tylko 5 sam bym na poczatek zrobil tych 20.
Inna sprawa jest, gdy juz jest podpisana umowa z klientami - to trzeba sie
wywiazac z umowy lub ja jak najszybciej rozwiazac.

zas jesli o czestotliwosc 2,4 GHz - jest ona zwolniona od lata zeszlego roku
i nikt sprzetu zwijac nie bedzie pod warunkiem, ze firma oferujaca uslugi
posiada koncesje!!!!

pozdr
Huginn