Re: Neo+ i gest tepsy :-)

Autor: Jarek Zgoda (jzgoda_at_usun.gazeta.pl)
Data: Tue 07 Jan 2003 - 21:04:58 MET

Tomasz Piwoński <piwek_at_bankier.pl> pisze:

> a na dsl nie daja obnizki? :( chcialem byc uczciwy i wzialem dsl zamiast
> neo+ bo niby neo nie mozna dzielic...dziala tak samo a widze ze za to nei
> dostane obnizki...ehh

Widocznie uważają (podobnie jak w'adza), że "bogatych należy doić,
biednych należy wpierw skokietować, poczem doić".
Nie podoba mi się TPSA. Nie podoba mi się to, że ja, niezbyt bogaty
Polak (w końcu zarabiam 2/3 tego, co Niemiec lub Duńczyk, a 1/2 tego, co
Austriak na moim stanowisku) muszę płacić za ADSL co najmniej o 30%
więcej, niż inni europejczycy (40 Euro!, o 15 Euro więcej, niż w
Niemczech, o 10 Euro więcej, niż we Francji, o 8 Euro więcej, niż w
Austrii). Ja rozumiem, że ojropa i tak dalej, ale dlaczego mam płacić
*więcej*?! Co u nas więcej kosztuje?

--
Jarek Zgoda
http://www.zgoda.biz/