Re: Niekompetencja firmy www.bum.pl /Wroclaw

Autor: Marek Wodzinski (majek_at_ODSPAMIACZ.mamy.to)
Data: Mon 06 Jan 2003 - 21:48:59 MET

On Mon, 6 Jan 2003, seba wrote:

> Coz. Myslalem, ze nie bede musial pisac tego maila, ale zycie mnie zmusilo.
> W bramie jest 5 chetych na podlaczenie do netu. Firma www.bum.pl wyrazila
> wole podjecia sie w szybkim terminie instalacji
[...]

1. wejdz na ich 'strone' jakas przegladarka bez flasha - NIC sie nie
dowiesz...
2. cytat z ich strony: "Jest to [...] łącze sieciowe o
przepustowości 11 Mbit/s (Ethernet IEEE 802.11b)"

Jak chcesz sie w to bawic i czekac az pewna agencja zabierze firmie 'bum'
jej zabawki za uzywanie sprzetu niezgodnie z przepisami, a twoj internet
odplynie w niepamiec razem z oplata instalacyjna, to prosze bardzo:-)

pozdrawiam

majek

Jean-Baptiste Emmanuel Zorg