Re: InternetDSL - porashka

Autor: Marq (Marek.L_at_Poczta.Fm)
Data: Sun 05 Jan 2003 - 17:36:28 MET

Użytkownik "Bartlomiej Krajewski" <adres.w.sigu_at_spam.invalid> napisał w
wiadomości news:pan.2002.12.19.07.22.46.139563_at_spam.invalid...

> Ja zauważyłem, że u mnie "wieszalność" nie zależy raczej od transferu.
> Przy sumarycznym ruchu wynoszącym prawie 512kbit/s modem potrafi pracować
> bez zakłóceń. Zawieszenia są raczej losowe. Wczoraj na przykład po
> południu chodziło idealnie przez kilka godzin. Potem jak się zaczęło
> wieszać, to musiałem kilka resetów pod rząd zrobić.
>
> --
> Bartłomiej Krajewski / bartek_at_kozanostra.org / bartlomiej_at_krajewski.org
>

> --

Witam
Wiecie co nie wiem czemu ale nigdy nie zauważyłem by u mnie sie modem
wieszał (odpókać),
jak już to router wylatuje w kosmos i mamy odpoczynek od kompow srednio na
2h, tyle że obok w bloki kumpel bedzie miał juz 3 modem bo po zresetowaniu
modem nawet na pingu się wiesza[tak na marginesia po wylaczeniu tepsianych
natow], wiec powoli zaczynam sobie myslec ze to moze nie do konca jest wina
modemow -moze cos dalej z nimi sie gryzie w zaleznosci od tego jak cie
podlacza czy coś koło tego.