Re: Już jutro pożegnaszswój Polpak

Autor: =?ISO-8859-1?Q? (net-bis_at_miechow.com)
Data: Sat 04 Jan 2003 - 07:38:42 MET

Teraz to już z mojego łącza znikneła nawet promocja Frame Relay.Pingi idą w
tysiące,a CST w Warszawie całą winę zrzuca na trakt między Jędrzejowem a
Kielcami, a mówiąc dosłownie "że uzytkownicy Kazzy zablokowali im łącza na
tym odcinku".Tak wogóle to planowana modernizacja rozpocznie się lada chwila
,czyli w drugiej połowie miesiąca.Łącze już nie leży - po prostu go nie ma w
godzinach szczytu.W takiej sytuacji postanowiłem się rozejrzeć na rynku
providerów i o dziwo jest i Telbank i Teleenergo.Jeśli idzie o Teleenergo to
mają swoje wyjście w Zakładzie Energetycznym i są najdrożsi,natomiast
Telbank jest tańszy i co ważniejsze bylibyśmy wpięci do Ringu
światłowodowego ,a Miechów jest pierwszym węzłem za Krakowem w kierunku na
Kielce(mapę sieci można zobaczyć na stronie www.telbank.pl). W chwili
obecnej nasz Polpak jest włączony w Krakowie przez Kielce,Olkusz,Katowice.
    I na kogo się zdecydować?