Re: Stałełącze Ursus

Autor: InternetLine (praca_at_internetline.pl)
Data: Fri 03 Jan 2003 - 19:34:09 MET

HEj!
Użytkownik "Sławek R" <sparus_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości
> Witam, poszukuję jak w temacie. Dokładniej na ul. Kompanii Kordian.
> Przejrzałem archiwum ale natknąłem się tylko na stare posty. Może się coś
> zmieniło od tamtej pory. Przeprowadziłem się do Ursusa z innej częsci
> Polski. Liczę na waszą pomoc.
> A może funkcjonuje tam jakaś nieoficjalna sieć? ;)

W ursusie jest kilka firm. Napewno odradzam stanowczo internet.pl, firma
jest nieuczciwa, na lewo wykorzystuje podłączenia klientów, oferuje usługi
na niskim poziomie, podaje fałszywe infromacje, gdy dzwonisz do BOK, albo
unika Cię wogóle. Może www.etop.pl spróbuj? Jest tam też centrum serwerowe
pro-futuro i tel-energo, więc możliwe, że ktoś od nich ma łącze i
odsprzedaje (poza internet.pl).

Pozdrawiam,
Ghost