Re: iDSL warszawa

Autor: rwi (wiewiorowski_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 03 Jan 2003 - 17:51:20 MET

> We Wrocq jest to samo :(
> 1 komp do modemu jest O.K.
> cała sieć za NATem i na LOSOWE porty nie da się połączyć :(
> a to na 25 a to na 110 a to na 22 ....

Z tego co widze na tej grupie i innych to problem ten dotyczy calej Polski,
faktem jest jednak ze musze miec szczescie bo jak pisalem od poczatku jak
mam DSL u siebie nie mialem zawieszenia modemu. A siedzi czterech
uzytkownikow,
NAT na Slacku 8.1 i lacze praktycznie non stop na max'a. Jak pada to lezy
brzegowy
i wtedy nie ma wyjscia nigdzie albo pracuje OK, po postawieniu brzegowego
nic nie
musze robic z modemem poprostu zaczyna znowu pracowac.

Robert