Re: Neo+ i gest tepsy :-)

Autor: Wojciech Skrzypinski (usun.skrzyp_at_hot.pl)
Data: Wed 01 Jan 2003 - 16:16:22 MET

"Lepton" <lepton_at_poczta.neostrada.pl> wrote in news:auqgtg$ghi$1
@news.tpi.pl:

/ciach.../

> Dlaczego bezpodstawnie ? Jezeli Neo+ nie miales przylaczonego 1 dnia
> miesiaca, tylko 8 dni wczesniej to za uzytkowanie o 8 dni dluzej
> placisz za nie zgodnie po 1/30 ceny abonamentu za kazdy dzien i to
> otrzymasz w korekcie.

Nie o to chodzi. Jestem jednym z pierwszych abonentow Neo Plus, a w
listopadzie/grudniu zostalem odlaczony na 8 dni, gdyz ktos w TPSA (4 m-ce po instalacji)
w wyniku smietnika w dokumentach uznal, ze nie ma takiego abonenta jak ja i wypial
mnie z portu. Pisalem o tym wczesniej na grupie, obcowanie z infolinia to wspomnienie,
do ktorego nie chce wracac....

Wojtek