Re: Neo+ i gest tepsy :-)

Autor: Remigiusz Swic (rs_at_n.pl)
Data: Tue 31 Dec 2002 - 08:54:46 MET

Witam,

Wojciech Skrzypinski wrote:
> Zastanawia mnie ile mi policza za Neo. W styczniu mialem miec obnizony abonament o
> kilkadziesiat zl (bezpodstawne odlaczenie na 8 dni) i do tego jeszcze to 50%... Zdziwie
> sie, jesli policza to poprawnie i na moja korzysc :-)
Jeżeli tak to proponuję dobrego browara wypić :-).

> Mam to samo, tzn. ostatnie dwa tygodnie byly wyjatkowo spokojne ...co ciekawe, router
> uslugowy przestal mnie rozlaczac co 24h i odtad moj rekord to polaczenie trwajace 3
> doby :-) Dzisiaj niestety kilka razy bylem rozlaczany... (W-wa), modem tracil
> synchronzacje.
3 dni - cieńko :-). Mój rekord to 6 dni (ale po tym był pad na jakieś 4
godzinki :-)). Z synchronizacją modemu nigdy nie miałem problemu (co za
rym :-)). Tak dla ścisłości to posiadam model Cell-Pipe Lucenta (fajnie
buczy :-)).

--
Pozdrawiam,
Remgiusz Swic