Re: Awarie

Autor: pierzasty (pierzasty_at_futuro.net.pl)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 20:25:51 MET

Dominik 'Rathann' Mierzejewski wrote:
> Date: Fri, 20 Dec 2002 14:38:11 +0000 (UTC)
> From: Krzysztof Przepiorka <kprzep_at_pro-futuro.com>

> [...]
>

> Coś ci się pomieszało. To "autentykacja" (buee) powinna być zwana
> uwierzytelnianiem, a nie autoryzacja.

oczywiscie masz racje , moja literowka ...
wracajac do tematu , po autentykacji (moze uzyjmy wlasnie tego zamiast
uwierzytelnianie) powinna nastapic autoryzacja aby zostala okreslona
autoryzacja uzytkownika do zasobow.
Nawet przy takim logowaniu jak w neostradzie taki uzytkownik musi miec
przypisana autoryzacje co mu wolna ...
brzmi to moze dziwnie bo on dostanie prawa do "komunikacji w sieci
Internet" ale zawsze mozna sobie wyobrazic dostep do innych zasobow ..
np. serwerow gier w jakims VPN'nie

..
Pozdrowienia
KP