Re: rezygnacja z rycza³tu?

Autor: User VATAZHKA (vatazhka_at_localhost.localdomain)
Data: Sat 28 Dec 2002 - 23:23:13 MET

> My¶lê o rezygnacji z rycza³tu, a mam go praktycznie od momentu
> wprowadzenia i nie mog³em jakie¶ 1.5 temu za bardzo narzekaæ, ale
> teraz...............TRAGEDIA!.

Rzeczywi¶cie, trzeba wzi±æ ilo¶æ komunikatów z p.i.k, pomno¿yæ przez 2 i
otrzyma siê faktyczn± ilo¶æ awarii (a ka¿da trwa przynajmniej 3 godziny).
Ja korzystam z po³±czenia ISDN, wiêc ograniczenia prêdko¶ci nie
zauwa¿y³em, ale w ostatnim kwartale tepsa ¶rednio 4 razy w tygodniu pada
(w syslogu niezmiennie to samo: "CHAP authorization failed"). I nawet nie
mam na kogo zmieniæ... Chocia¿ mo¿e to i lepiej. :|

We don't believe this to be a coincidence.
		-- Jeremy S. Anderson