Re: rezygnacja z ryczałtu?

Autor: Radek B (radekb_at_fr.inv.pl)
Data: Sat 28 Dec 2002 - 18:58:39 MET

MS pisze:
>Mam wykupiony ryczałt internetowy tak reklamowany przez TPSA. Przez ok.
>miesiąc - chyba po wpowadzeniu autoryzacji mam bardzo duże trudności w
>połączeniu się z siecią, częste zrywanie połączeń, bardzo mała prędkość
>połączenia (24000 bps a nawiększa to 33000 bps).

>ps. linia sprawdzana przez techników z TPSA, telefon OK.

Czy technicy sprawdzali dostęp do internetu? Jeśli nie to zadzwoń pod
numer do zgłaszania awarii i powiedz żeby przyjechał "technik od
internetu" z notebookiem i sprawdził. Jeśli u niego będzie wszystko OK
to zmień modem. Z doświadczenia wiem, że modem Pentagram Dark nie chciał
się łączyć z internetem (na słabej linii wieszał się w czasie
negocjacji, na normalnej działał dobrze) natomiast "prymitywny" zoltrix
phantom działa normalnie.

--
mailto:radekb_at_fr.inv.pl
! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !