Re: pakietowane lacze providera

Autor: Pelias (pelias_at_czeladz.msk.pl)
Data: Sat 28 Dec 2002 - 15:08:23 MET

> Jednak z
> doswiadczenia wiem ze klienci koncowi nie maja pojecia o sieci frame-relay
> zasadach dzialania i dla nich haslo 2 MB zawsze musi sie przelozyc na non
> stop 200 kilobajtow/s z serwera na wyspach owczych ::) a to juz jest
> kompletna ignorancja dla techniki, fizyki i w ogole jakiejs podstawowej
> wiedzy technicznej.
Nie maja bo nie musza wiedziec, od tego jest przeciez ISP. Oni kupuja
reklamowane lacze "2mbit".
Mozna pisac o technice, fizyce i ignorancji (cokolwiek laczy fizyke szkolna
z predkoscia lacza:/), mozna tez pisac o rolowaniu potencjalnego klienta czy
minimalnej choc dawce uczciwosci.
Jakos nie zauwazylem, zeby w reklamowkach/ofertach pisali o laczu 64kbps-2
mbit, tylko ciagle to 2mbit. Kazdy kto nie jest zorientowany, ma prawo
uwierzyc ze oni naprawde sprzedaja mu lacze 2mbit.

Pzdr.
Pelias