Re: InternetDSL - a co...

Autor: maciek kanski (kanski_at_N0SPAM123.ant.pl)
Data: Fri 27 Dec 2002 - 19:07:46 MET

On 12/27/2002 04:53 PM, miab wrote:
> Ale przeciez France Telekom jest panstwowy i to z dobrymi
> referencjami(70 mld - slownie siedemdziesiad miliardow - euro dlugu).
> http://gielda.onet.pl/1,604459,swiat.html

No właśnie - mimo tego że France Telecom przynosi straty kapitalistyczna
Francja nie zamierza go oddać w "dobre, bo prywatne ręce".
TPSA przynosi dochód i dlatego została sprzedana, bo nasze kochane
państwo nie wiedziałoby co zrobić z tym zyskiem, a tacy Francuzi wiedzą.
Ja nie rozumiem po co było sprzedawać monopolistycznego giganta, któremu
konkurencja jeszcze długo nie podskoczy. Jak już monopol to wolę
państwowy niż francuski.
A monopol nadal jest konserwowany przez nasz rząd (każdy rząd) -
przecież dzięki naszym zawiłym przepisom podatkowym TPSA udupiła NOM.
Minister Finansów dla dobra obywateli powinien *natychmiast* strzelić
odpowiednią wykładnię albo wydać rozposządzenie i dzięki temu zapewnić
milionom obywateli dostęp do tańszych przecież połączeń międzymiastowych.
Ponieważ nie uważam by w ministerstwach siedzieli ludzi głupi, pozostaje
jedno wyjaśnienie tego, że ciągle abonenci TPSA nie mają dostępu do
usług innych operatorów - potężna łapówa i tyle. Łapówę zawsze się
gdzieś w kosztach umieści i zdejmie z klientów.

Pzdr