Re: bramka POL34 - TPNET

Autor: Szymon Sokół (szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl)
Data: Fri 27 Dec 2002 - 09:58:28 MET

In pl.internet.polip, Przemyslaw Frasunek <venglin-usenet_at_freebsd.lublin.pl>
wrote:

>Zalezy o jakich pieniadzach mowa. TPSA chce traktowac POL34 jak
>kazdego innego klienta komercyjnego, ktory kupuje ilosci "hurtowe". W
>tym wypadku ceny sa oczywiscie negocjowane, jednakze znam poziom,
>wokol ktorego oscyluja.
>
>Skadinad, nie dziwie sie TPSA, ze chce zlikwidowac darmowe bramki,
>typu NASK czy POL34.

Ciekawe, kiedy zaczną jak "klienta komercyjnego" traktować swoich upstream
operatorów i każą im płacić za to, że są do nich podłączeni :->

--
Szymon Sokół (SS4004,SS316-RIPE) -- Network Manager                          B
Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Cracow, Poland.        O