Re: InternetDSL - a co...

Autor: SCV (scv_at_wroc.one.pl)
Data: Fri 27 Dec 2002 - 09:59:22 MET

Tomasz Lam wrote in message:
> Albo Ci się coś pokręcilo, albo cóś, bo DSL+ nie istnieje, więc sie
zdecyduj
> czymieli DSL, czy NEO+ :(
DSL zostal przemianowany na Neo+ (tak mam napisane na rachunku)
Ostatnio dostalem przemily rachuneczek na 2000zl i kilka (z 10) kopert z
fakturami korekcyjnymi za usluge, ktora nonstop sie sypie i na dodatek musze
SAM SOBIE OGRANICZAC transfer zeby w ogole dzialalo (smieszne, ale
niezabardzo). Swoja droga jest wqr* za to co robia - daja promocje na
zamiane z SDI kilka miesiecy po pojawianiu sie DSLa (fajny sposob na
zdzieranie z najbardziej potrzebujacych, a w tej grupie ja sie niestety
znalazlem i musze zabulic te osiem stow qwa (oczywiscie najpierw sie
pokloce)).

SCV